Menhir na Budči

28.07.2019
 
Budeč je jedním z důležitých míst v mých ley lines. Myslela jsem si, že už o Budči vím kde co, už mi cjhyběla jen osobní návštěva Budče. Proto mě překvapilo, když jsem zaznamenala na internetu informaci, že na Budči býval menhir, který byl ale odvezen neznámo kam. Zkontaktovala jsem paní, která článek o menhiru napsala, a potěšilo mě, že se menhir podařilo nalézt a o letním slunovratu 2019 menhir umístit zase zpátky.


V současnosti je ale menhir opět povalený. Podrobnější informace o menhiru na Budči i fotografie menhiru najdete na mých nových stránkách Ztracené menhiry https://ztracene-menhiry.webnode.cz, které se věnují ztraceným, přesunutým nebo znovunalezeným menhirům.

 

© 2018 Zajímavosti od Kláry.   Všechna práva vyhrazena. Na fotografie, uveřejněné na těchto stránkách, se vztahují autorská práva. Použila jsem i fotografie z Wikipedie, jsou vždy označené . Bylo použito i několik printscreenů, vždy řádně označených.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky